söndag 15 november 2015

Go'kväll

Hejsan! Jag heter Frida. Du känner inte mig och jag känner inte dig. Det enda vi har gemensamt är att vi har syskon som känner varandra. 
Jag bor i Stockholm, i en lägenhet i stan som jag har köpt själv. Jag jobbar som sjökock, alltså lagar mat på en båt. Det är så jag tjänar mitt levebröd. 
När jag inte gör det så brukar jag träna Pole Dance och Pole fitness. Detta är en hobby som jag har blivit ganska bra på och ska nu tävla i Svenska mästerskapen i Pole sport. 
Det är såklart känt att denna träningsform rotar sig i exotisk dans där kvinnor tjänar pengar på mäns objektifiering. Däremot så är det inte det som just jag håller på med utan jag håller ju då på med träning. 
Jag blir lite förbryllad när jag får höra av min mor att okänd flicksnärta på andra sidan landet försöker smutskasta mig och min träningsform bara för att hon är lite tjurig på att lillsyrran gör något med sitt liv. Sen är jag av åsikten att hur jag tjänar mina pengar det ska du ta mig fan skita i.
Med detta sagt så önskar jag dig en trevlig söndag och ett härligt liv. Om du skulle vilja diskutera saken så går det jättebra att höra av sig. 
Varma hälsningar,
Frida Wigur 

Så skrev jag när jag fick höra av min mamma att någon som jag inte känner drog slutsatsen att eftersom jag tränar Pole så måste jag ju strippa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar