torsdag 12 november 2015

Ett kollage av män jag inte känner.

Idag så hände det något. På något vis, som jag inte minns, så råkade hitta förfrågningar som messenger hade filtrerat bort. Det var en hel del. Mest från män som jag inte känner som vill inleda en konversation i olika former. Det kan en väl få göra men jag fann detta så pass underhållande att jag bestämde mig för att göra ett litet kollage av mina favoriter.

Vi börjar lite lätt:

Fin inledning av valross

How the fuck did he know i was in Dublin?

Inte varje dag en får höra att en är snyg. 
Jaha...




 Vissa ägnade sig lite mer åt långa texter:


Efter att ha rantat om hur vacker kropp jag har så vill han också att jag ska veta att han är berest. Ingen rookie här inte. Avslutet är också en favorit. "Yours Faithfully". Han vet inte mer om mig mer än att jag ser ut som jag gör. Hur kan han vara min förtrogne?



 Sen var det någon som var lite mer lagd åt det poetiska hållet.

Okej, jag vet att man brukar säga "you can't blame a guy for trying" men finns det liksom inte en gräns som kan nås? 
"wipe your tears when no one can". Who the fuck are you, man?


 Här kommer min personliga favorit

Nej, det är inte så snällt att skratta åt gubbar, men jag satt på bussen och skrattade så att det kom lite snor.




Det är faktiskt bra att messenger sorterar bort sånt här skärp på automatik. Jag är verkligen ingen speciell. Ingen, förutom de som känner mig vet vem jag är och vilken sorts personlighet jag besitter. Så att dessa snubbar, plus ca 10 till, som helt sonika har skrivit till mig sen flera år tillbaka har endast gjort det för att de tycker att jag är snygg.

Såhär är det, vi lever i en värld där en kvinnas viktigaste kvalitet är att vara snygg. Är en det så behöver en varken vara smart eller ambitiös. Det kommer alltid att finnas en man där som kan ta hand om dig. Som är beredd att fatta din utsträckta hand och ge dig ett badrum. FATTAR NI HUR SKEVT DETTA ÄR?!

Här är några till, nu ska jag radera min youtubekanal och ta bort mitt namn på instagram












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar